Subject: KV2025-044 Rail Baltica Kangru liiklussõlme Telija ja Elisa sidekanalisatsiooni OR0350 ümberehituse ehitusteatiste menetlused nr 456672 ja nr 456679
From: "Info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Priit Sissas" <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Feb 2025 16:18:08 +0200

Tere

Edastan Rail Baltic Estonia OÜ 10.02.2025 kirja nr KV2025-044 Rail Baltica
Kangru liiklussõlme Telija ja Elisa sidekanalisatsiooni OR0350
ümberehituse ehitusteatiste menetlused nr 456672 ja nr 456679.

Heade soovidega

Egle Vaan

projektijuhtimise tugiüksuse juht

Rail Baltic Estonia OÜ

Veskiposti 2/1, Polarise maja

Tallinn 10138

Tel: +372 517 1833

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.